Markus presenter var:

 Pc-spel som heter Spore, shorts, t-shirtsx2 ,kallingar med simpson
DC dojjor, hårshampoo och vax, 500 kronor mera dojjor.
BLINK-182 CD, DC luvtröja, rakvatten! Presentkort
på Åhlens och säkert något mer som jag glömt!
Här har han sina DC kläder, kepsen hade han köpt
själv tidigare. Huvtröjan fick han idag av momma & moffa.
Skorna köpte jag. Team sportiabyxor fick han också ja!

Vilken tuffing jag har va! Sax och eventuellt klippa håret är
helt absolut omöjligt på denne herre!
Mammas älskling!

Kommentarer
Postat av: marie

wow vad många fina saker han fick...nu är han väl nöjd =)

2009-05-08 @ 16:59:24
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Helena

Snygga. Det blev skorna till slut.

Hela killen har blivit om gjord ser jag. Så mycket kläder, då blev han nöjd nu då.

Snyggast på skolan:0)

Ha det gott.

2009-05-09 @ 15:02:25
URL: http://solgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0