Ännu en dag!

Lucia ute! Detta var för mig en ny men angenäm upplevelse! Alla barnen var så duktiga och alla kvinnliga och manliga "fröknar" lika så! Det var inte så mörkt som på bilden men jag lyckades väl glömma att ställa om för lite klent ljus vardet! Men levande ljus i islyktor peppisar och lussebullar och varm saft! Sista lucian på detta dagis, till semestern har vi gjort nästan 8 år där och sen finito. Det blir trist, verkligen!

image116


Så har grått och trist var det mitt på dagen idag på Frösön!

image117


Detta fick jag ta på lunchen utanför jobbet för annars skulle bilderna vara alldeles svarta!
Svart som natten när jag far och svart när jag kommer, men nu är det väl bara dagar till det vänder!
image119
Rimfrost är ju fint i allafall!

Kommentarer
Postat av: den som var med till s-holm

vackra bilder du tar du :-)

2007-12-14 @ 19:56:53
Postat av: anki

Det där är nog det enda jag upplever som positivt med vintern,alla vackra rimfrost träd.Jag längtar till våren!Fina lucia barn:)Dom enda jag har sett i år

2007-12-15 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0