Halloween!

image30
Denna helg skall vi åka till några kyrkogårdar och sätta ett ljus och minnas dessa personer lite extra.
Jag tycker att det är trevligt att fara på dessa resor. Jag och min man berättar om personer som avlidit som den andra inte vet om eller har träffat. Olika minnen vi har av dessa som har gjort och varit med om. Vi träffar personer som jag inte sett på flera år och andra som mjag har kontakt med året runt. Det är fridfullt och vackert på kyrkogårdar och just denna helg är det extra fint med alla lyktor som lyser så vackert.

image31

Efter detta så ska man växla humör helt! Då ska man spöka ut ungarna och låta de få tricka och treata för fullt!
Detta är helgen ungarna väntar på. Det är dräkter, stygga maskar, hattar och GOOODIS i långa banor. Detta spektakel pågår resten av dagen och långt in på kvällen!
image32

Televisionen visar skräck och thrillers hela helgen. Man skall träffa släkt träffas och trivas! Hur ska man få det att gå ihop!

image33

Jag tar en sak i taget och i år är det ungarna som bestämmer, därför blev jag glad idag när syrran har bjudit hem mors och fars på middag i kväll. Då slipper jag ha dåligt samvete för jag inte hinner med det.
Nu ska jag fortsätta plocka en stund medans skinkan griljeras.
Ta vara på dagen!
Glad Halloween!

Kommentarer
Postat av: Signorina Ruuski

HALLÅ! Var har du fått tag på bilden av mej när jag står och rör i grytan??!!

2007-11-11 @ 00:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0