Hur tänker man?

Sitter och läser en så kallad "damtidning" och så kommer jag till läsarnas frågespalt, till advokater konsument vägledare och så vidare. Det kan jag förstå, men så kommer jag till fråga doktorn och samlevnads experter då övergår detta iaf mitt förstånd. Hur i hela världen kan man sitta och vänta på ett svar om sin evetuella dödliga sjukdom från någon som aldrig sett eller undersökt mig!!!! Vad för svar förväntar man sig? Ofta står det oxå be mig inte prata med min läkare....- Nehe vill du inte veta om vad det är för fel på dig, varför i helvete skrev du då för??
Känner jag mig dålig så skulle jag boka ett läkarbesök inte skulle jag skriva till en tidning!

Samlevnads experten får ännu märkligare frågor.

"Jag lever med en 7 år yngre man. Nu tror jag han har blivit homosexuell. Jag törs inte fråga honom vad tror du? Vårat samliv har varit bra men nu föredra han att vara ute med sina vänner än att vara hemma med mig".

Varför går det bra att bo och ha sex med en person, men inte prata med vederbörande??? Jag fattar inte!!

Måste det betyda att man inte sitter hemma med en halv/heltråkig människa utan umgås med andra, så är man automatiskt homosexuell. Har absolut inget emot människor som är homo/bi eller vad det heter. Alla ska ha rätt att leva som de vill och med vem de vill. Det är ändå rätt nördigt att sitta och tro att det skulle vara det som är problemet,klart lättare för henne annars kanske hon måste ändra sig eller göra något själv.

Vi blir dränkta med sexprogram på radion och tv:n. varenda tidning värt sitt namn har sexrepotage och sex spalter osv. Ändå verkar folk ha det svårt i sängen. Vad är felet? Ja om man aldrig pratar med varandra så kan man inte heller lösa några problem, kolla bara Dr Phil det han säger och gör är inget hokus pokus men de som träffar honom verkar all form av sunt förnuft vara en nyhet. Var rädd om varandra, lös problemen innan de har blivit förstora. Lev livet nu, det går inte i repris!
image34image35

Kommentarer
Postat av: Sockan

HaHaHa! Det syns på dina söta bilder att du är en mjuk och fin personlighet, typ tyst och stillsam! HiHiHi!

2007-11-03 @ 19:47:02
Postat av: raskan

hahahahahahahahaha...DU E INTE KLOK..
fattar du inte att VI BEHÖVER allt de där ju hur ska vi kunna leva utan de??
Man må ju skriva in o fråga om cancern hahahahahahahahaha du har så rätt ..knäppgök jag hör dej nu ja klart o tydligt **flabbar***

2007-11-04 @ 19:09:07
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0