Konstnärs-ådran

Musiker och konstnärer är ett skapande släkte, själv är jag på tok för ytlig för att kunna begripa vad det handlar om. Detta har min 20 årige son som ligger mycket högt på skapar kurvan ,sagt! Han håller på med att skapa kring foton, manus ,filmer, tecknar and you name it! Själv har jag inga sådana läggningar enligt honom.
image57

Jag känner mer eller mindre flera/många musiker, mycket intressanta människor. Jag babblar och surrar jämt men dessa kan jag kolla in hur länge som helst. Jag bor ju i Jämtland, och varför har vi så mycket bra musiker häromkring? Finns det inte mycket att pyssla med så det bara blir så eller, why? Alla dessa är ju så trevliga oxå! Vilka har vi? Jo, Jannez väldigt populära! Patriks combo som har egen radio på Radio Rix varje torsdag. De drar fullt hus hela veckan vid Stadsgården på Yran. Ständut blakk är ett annat band som ligger på topp i Sundsvall med omnejd. De har fullt i tältet på Yran de med. Hoven Droven som drar ända till Amerikat för spelningar! Marmelad orkestern är väl ett känt after sun/ski gäng! Eller Krister Halvarsson och Lars Persa som sjoong på Jämska! Nu kan jag inte skriva fler för då skulle bloggen bli så lång, men det finns en uppsjö till med kända och okända musiker i vårat län! Helt topp, tycker jag!
image59


Jag gillar musik och musiker, men kan banne mig inte ta en ton! För då skulle solen gå i moln för alltid! Jag kan rita som en 5 åring, är jag på gång kan det bli en skaplig streck gubbe! Jag kommer aldrig att leda något inredningsprogram heller! Till min fördel har jag iallafall upptäckt det så bland folk gör jag inget sånt!
image58

Jag har igentligen bara familjen och fordonen som intresse. Kan verka rätt trist när man analyserardet men det räcker för mig! Det är väl oxå ett mål här i livet att komma till ro och vara tillfreds med sig själv?
image60

Har haft ett snack med en polare om att könsbestämma kattungar, fick ett mejl med foton på dem för att se om jag kude se vad kön det var, mejlets ämne: Rump vm. Tyckte jag var så roligt, att det blev svårt att koncentrera sig på bilderna. Jag såg verkligen vilket vm det var innan fotona var tagna!

image61
Nu ska jag lämna er i fred för den här gången! Ska försöka hitta på att skriva om!
Hejsan Svejsan

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! jag ska försöka hjälpa dig med youTube.När du valt en video kopierar du texten,där det står embed,den kan finnas bredvid videon eller ligga nedanför.Text remsan är lång,hela den ska kopieras.För att kopiera använd ctrl och c,håll nere samtidigt.Sedan går du till din blogg,till inlägg och trycker på html.När du är på bloggen kopierar du in den genom att använda ctrl och v samtidigt.Då kommer texten in på inlägget,då trycker du updatera.Sedan ska den finnas där.Videon kan du bara se när den finns på bloggen eller på förhandsgranska tror jag.Det kommer bara att bli en gul ruta,med en liten grej i mitten :-)
Jag hoppas jag inte missade något nu,är lite stressad ,ska till sjukhuset om ett litet tag.
Kram Anna-Carin

2007-11-15 @ 07:28:19
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! operationen gick bra.
Tack för din omtanke om mig.Fin blogg du har.Lägger dig bland favoriter om det är okej.
Kram Anna-Carin

2007-11-16 @ 11:53:15
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: raskan

ASSÅ DAX FÖR NY BLOGG DAMEN....
släpp lovikka o blogga hahahaha...kram
mail toker hahahahaha........

2007-11-16 @ 18:04:37
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0