Smärta!

Nu har jag min första sjukdag på 10 år. Denna djävulska dag har varit ett svart hål. Vaknar med en huvudvärk som inte går att beskriva. Fast besluten att ta mig på jobbet fortsätter jag med morgon bestyren. Tar tabletter och försöker få ungarna klar mellan toabesöken för uppkast. Tillslut spyr jag bara jag tittar måste jag kapitulera och inse att jag och jobbet inte är någon bra kombination idag. ringer och sjukanmäler mig drar för fönstren och lägger mig. vaknar kl 12:30 med samma huvudvärk dunkandes lika intensivt.. har jag fått en hjärnblödning eller? Kan det vara min kassa axel i samverkan med min migrän som på sista tiden blivit mer aktiv? Nä, nog om smärta och sjukdom. Det gör det i alla fall omöjligt att skriva med skenan på. Detta gör förjäkligt ont att göra oxå!

image41

Ska det snöa eller inte, blir galen av nästan väder. Jag vill ha vinter så jag kan prova min nya skoter, eller torrt på vägarna så man kan åka något av de andra bilarna som man inte orkar tvätta jämt (därför ska det vara torrt, de tål fukt) inte detta mellan väder. Fy bubblan nu regnar det igen.
image42

Vad ska jag hitta på, det vore roligt om man hade tid och möjlighet att dra ihop gammelpolarna och bärsa lite känns som det var över 100 år sedan. Lurar på ett event ska se om det kan bli verklighet. Återkommer längre fram med dessa planer! Måste lägga mig nu för att kunna arbeta imorgon, orkar inte mycket efter en sån här pärs som denna dag varit! Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska man bli sjuk efter 10 år så är det bäst att ta i ordentligt. Det låter inget vidare att var så där dålig.
Här kommer en krya på dig kram , kanske hjälper den något.

2007-11-06 @ 12:06:49
Postat av: raskan

såg du ut som henne på bilden ...ja mena din skallebank...o va hemma från joppet??

''''GARVAR*****
smällen ja hör den ont i skallen...spyan hahaha
kraaaam

2007-11-07 @ 15:59:16
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: bloggisen

Jajamän! Både såg ut och kände mig så här! Är nu bättre men känns som en rejäl bakfylla. Inte så lustigt att ha när man inte haft kul dan innan!

2007-11-07 @ 20:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0