Internet uppkoppling!

Detta fenomen internet. Hemma har jag haft snabbare uppkoppling i flera år, men på jobbet har vi suttit med modem ända till nu. Nu i  fredags kom ett par män som skulle fixa bredband åt oss. Äntligen! Känns som man jobbar i huset som Gud glömde! Nu är vi inte sist på enheten att få snabbare uppkoppling, men otroligt det är ju faktiskt 2007s sista månader! Finns väl inga företag i dag som har modem kvar....eller? Telefonen blir upptagen, kostar pengar eftersom vi jobbar dagtid. Segt som att ro i sirap. Det var anledningen att jag för första gången i mitt liv skickade ett mejl fel. Det var inte till vem som helst heller, utan förhandlingschefen för löner där jag jobbar! Nu har jag väl fått löneförhöjning för sista gången! Seg uppkoppling och jag väntade inte till sidorna var uppladdade utan skickade iväg det! Ooops, fel namn! Bara att ringa upp vederbörande och be om ursäkt, nu tror jag det var en med humor, för i hans presentation står det Titel: Fröken! Så det kunde ha varit värre! Puss och kram hela dan! Nedan ser ni mejlet som gick fel!
 
Detta är en illustatiton över kvinnans
hjärna.  Varenda av dessa små blå kulor är en tanke på någonting som måste göras ett beslut eller ett problem som måste lösas. En man har endast två kulor och dessa upptar all hans tid! Detta skickar jag till en man ´jag inte känner och som har sista ordet när det gäller min lön!image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0