Vad ska jag skriva om?

I bland så kommer man in i ett absolut stillestånd! Vad ska man skriva om vad har jag redan printat ner. Kollar en annan blogg som för dagen innehåller foton från jobbet. Näe, tror inte det, vi har inte så där fint! Vad finns då då? Ja, säg det. Har varit på jobbet, affären och hem. Det är ungefär vad jag hinner på en dag. Fast idag har jag fått tid över och bestämde mig för att ringa någon vän. Vad f..n har man för det? En var hungrig så nästan svimma, en jobbade med en brevis och hade ingen tid över och den tredje, ja som var med Dr Phil och löste världsproblem, så nu sitter jag här och skriver!

Är fint i Sverige? Jo men tycker jag väl att det är, va?
image17
Tagits klocka 01:00 en natt i Juli, första tror jag? Vi var på väg från någon bilträff och stannade och fikade!image18
Detta är oxå tagit på natten på väg hem från Classic car week, Hedlanda ,Hede. Flygande veteraner hade kommit i en DC3:a syns inte så väl, men nu är Augusti kommen!

Melodikrysset! Jo, nu har jag precis skickat in det. Det är något jag inte vill missa! Är det månne ett ålders tecken? Ja, jo kanske men det kvittar för det är så dj..la roligt att lösa! En annan grej som är för himla skoj för en 41 taggare är att min 20 åriga sons vänner addar mig på facebook! Det tycker jag är fint! Det finns hopp för nästa generation som tänker även på gamla morsor! Annars så är facebook överreklamerat! Har inte hänt något där än!

Nu har Dr Phil varit slut 35 minuter och ännu har ingen ringt! Det blir väl telefonterror när det är dags för sänggående!

Nu hotas det med snö igen, kunde väl komma riktigt, men det ska väl bara vara blötsnö och slask. Rena stockholms vintrarna numer. Ska förresten kolla en ny skoter i morgon, kanske blir det affär.
image19
Vida vidder eller vad det heter, väglöst land är det i allafall! Meningen med livet! Trivs och må bra, rätt som det är tar det slut! Ha dè!

Kommentarer
Postat av: raskan

******HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA******
gumman VI E gammal nu fan ja glömde o sen va ja ju så rädd (read my blogg) hahahahahahaha...
du e knäpp du iaf....**flabbar***

2007-10-31 @ 10:30:57
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0