Mycket möten ere....

Nu är jag inne i en
period av olika möten.
Skola, dagis, jobbet
och mina aktiviteter!

Det kan bli 2 möten per kväll!
Lite mycket kan jag tycka.
Å andra sidan inbillar jag
att det är övergående!

Kul är det att bygga upp
från grunden, och skapa
något. som för hoppningsvis
ska leda till något bra och kul.

Det återstår att se förstås.

Nu närmast har jag besiktningsdagen,
Bilprovningen håller öppet för veteraner
och motorcyklar, en lördag. i fjol hann de
med att besikta 150 fordon under denna dag!

Sen blir det Springmeet och motormarknad
helgen efter. Nu är underhållning och annonser klar,
fattas bara något att betala med!
Helgen efter det är det Motormässa!

Nu har vi fullt ös fram till detta är över.
Vi har även fyllt varje onsdagkväll
mellan 4/6-17/9 med fikakvällar
nytt ställe varje onsdag, ska bli kul!

Nu är det bara 4 möten kvar denna vecka!
SKÖNT!! Har redan avverkat 2, så jag är
snart i mål!
Nu får ni ha det så bra alla
bloggläsare! Jag återkommer!
Tro inget annat!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: marie

det är alltid så i senare delen av terminer, möten i skolor och utvecklingssamtal, osv....
tack, det var skönt.....står det när man vänt på stenen......stenar kan ox få liggsår,hehe....

ha dä

2008-04-16 @ 07:36:49
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: kvigan

Jodå de riktit bra idag *S*
ha de gott

2008-04-16 @ 09:30:35
URL: http://skogstrollets.blogg.se/
Postat av: raskan

ATT du orkar hahahaha....
ja e för gammal för massa möten ja hahahaha

2008-04-16 @ 18:57:15
Postat av: Plogflickan

Hör att har fullrulle... Passa på att ta´t lugnt i mellanåt..

2008-04-16 @ 20:44:56
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0