Stora damen!

En sak har jag förstått, det är inte lätt att få ett föl att stå stilla så man med mobben kan föreviga underverket på bild!
Jag tänkte ni skulle få se prinssesan som blir en månad i dagarna. Hon är inte gammal alls på bilderna men jag har tvekat för de är inte de bästa, nä inte alls! Av typ fyra försök blev ett bra. Nu skriver jag om det och då får ni även se. Tänkte be om nya kort fast jag tror jag hälsar på själv för första gången på lördag och försöker själv!
Nu till lite bebiskort!
image322
Inte så skarp kanske!

image326
Stå lite still, snälla!
image327
Nu börjar det likna något!
Malligare morsa än Krumelura
får man nog leta efter!
Frisk och kry!

Växt en hel del sen dessa bilder,
hon verkar vara 1 vecka enligt
datumet på bilden!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: Krumelura;)

Åhh sötaste av alla! Nog växer hon...har spänt ut ett hål på grimman. Du må nog få fler bilder på dom, men som skrivet så går det icke att ta ett foto på henne då hon klänger och gosar med en hela tiden eller så rör hon på sig så hon blir suddig! Hahaha

2008-04-25 @ 18:26:54
Postat av: marie

så söt....
brandbilsrally blir det inget för mej, ska på kalas den dagen....fullspikad dag den lördagen, synd.
annars hade jag gått dit och kollat och fotat....
jag kommer nog gå på speedway när de drar igång här i karlstad under sommaren.....det är rätt så kul.

2008-04-26 @ 12:55:43
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! en vecka bara,vad föl är söööta.
Ha en underbar lördag//Anna-Carin

2008-04-26 @ 14:36:04
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Plogflickan

Ja vad kul att se Krumeluras fölis, vem är den stolte fadern?
Jag vill oxå ha en fölis.....

2008-04-26 @ 16:49:33
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Japp min huvudvärk är väck..
Oh vad kul ville se massa bilder, kul med skaffer brunen!

2008-04-26 @ 17:41:11
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0