Jag har blivit utmanad av Marie, och här kommer lite alldagliga fakta om mig:

Jag har blivit utmanad av Marie, och här kommer lite alldagliga fakta om mig:

1.Vilken mat äter du ofta?
Ärtsoppa &Pannkaka, sylt och grädde

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
De beror alldeles på vems kalas de är....men jag frågar alltid om jag ska hjälpa till.

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
I rummet på övervåningen eftersom datorn står där!


4. Köper du ofta Triss ?

Aldrig!


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ?

       Enkelt! Sverige jag har aldrig vart utomlands!

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
5:an och tv 4 dokumentär



Jag utmanar följande personer:Marie,Soffie,Vivianne och mia


Så här gör ni som blivit utmanade:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Alltid kul med lite onödig fakta om sina bloggvänner tycker jag 


Kommentarer
Postat av: Mia

Färdig!! L

2008-08-28 @ 07:11:41
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

ok, tar utmaningen under dagen =)



wow, vilket häftigt stort växthus du varit i, smultron, mums....majs sådde jag ett år ute, men den sommaren så var det sol hela sommaren, majsen växte så det knakade. nu väntar jag på att mina gröna tomater ska bli röda i växthuset....

2008-08-28 @ 07:36:29
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Soffie

Tack för utmaningen blir så glad att du tänkte på mej,men nu blir du nog sur på mej jag känner att jag ej hinner med de utmaningar jag får.

men jag kan svara här

1 Thaimat

2 beror på men ser jag att det behövs erbjuder jag mej

3.i min sons rum där står min dator,vil ha en bärbar!!

4 en gång i veckan så jag har alltså 4chanser i månaden att bli miljonär...

5 Australien

6 5an 3an

Må så gott...

2008-08-28 @ 22:27:14
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0