Jag har varit på bilträff igen...

denna gång var Indal strax utanför
Sundsvall. Vädret var toppen och
träffen är mycket trevlig 200-300 bilar
för dagen!

Här åker Eldorado ligan!

Man ska ha husvagn!


Här ses min favvis Europe Opel Rekord
Lovely!!!

Vackra bilar på rad!


LÄCKERT!


Vald till coolaste bilen!
Fiat 600 med husvagn!

Samlad! Eldorado ligan -57 Eldorado Seville
-60 Eldorado Seville
-60 Eldorado Biarritz

Fiat 600-66 med husvagn!
Det måste ju vara Italienska maffian!

Till helgen är det träff igen!

Jobbar min andra vecka nu. Åh så jobbigt!

Imorgon så är det
personalträff på jobbet efter arbetstid, grrr
 Hemma vid 17:15 göra mat och iväg på Styrelsemöte
med bilklubben kl.19:00
.

Nästa vecka är det samma sak!
Jobbigt med två möten samma
kväll, men vad gör det om 100 år!
Nu ska jag ner i halmen, så jag
orkar komma iväg på jobbet och
att ongan kommer på skolan!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså, jag kan inte se mig mätt på Fiaten... S

2008-08-26 @ 08:37:42
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0