Skidboot och favviskille!

Detta inlägg har jag velat gjort ända sedan jag såg
ett Youtube inlägg på en blogg om en kvinna och en
 hund som dansade, jätteduktig var de.
Jag är inte så dansant så jag gillar denna
hund snäppet mer! Skidboot! Vilken hund!
Numer finns han inte längre men om jag
ska tänka på en hund som berört mig så
är det han! Kolla in dessa klipp! Han var  otrolig!

Saknaden måste vara stor! Vilken kompis!
De gjorde mycket och fick resa och se mycket
tack vare Skidboot var den han var och husse
lärde han allt detta!




Här kommer en kille som jag är förtjust i!
Cesar följer jag varje vecka!
Han är så duktig tycker jag!
Skulle vara något att få träffa
honom!




Det var mitt hundinlägg!
Ha dè



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0