Jag är sur....

kunde inte var med Dream team och baka tunnbröd igår!
Tror att det skulle inmundigas en del alkoholhaltiga drycker
och god förplägnad. Här satt jag med kortison nässpray
och pencillin och ett huvud som kändes som det skulle sprängas!

Det är inte så svårt att inse att tempot och mjölet skulle göra
att jag skulle liknas med en disktrasa rätt omgående!
 
Igår var det Dansbandskampen igen. Jag var ju lite orolig
för Scotts denna gång, att de fått för många fördelar jäm-
fört med de andra grupperna så svenskarna skulle låta
bli att rösta på dem. De klarade sig även denna gång, även
om jag tyckte de var mindre bra denna gång. Dansbandslåten
måste ha varit svårdansad. Larz-Kristerz tyckte jag som vanligt
inte är något annat än ett partyband, skojiga att se på men musikaliskt
är det illa. Jag tyckte Rolandz med Robert Gustavsson var mycket bättre.

Bilden från Aftonbladet.se
Det  var det!

Jag fick i går göra lugna saker som att stryka lite och rätt som
det var sov jag, konstigt! Efter 2 dagar med pencillin var jag utslagen!
Idag är det bättre och det känns som det går åt rätt håll!  Jag får fortsätta
lite lugnt med det jag inte hunnit göra de här tre veckorna jag varit klen!

Ha dè




Kommentarer
Postat av: marie

så det blev medikamenter till slut....nu ska du se att det vänder....och energin kommer tillbaks.

och jag kollade inte på dansbandstävlingen som vanligt...



ha dä

2008-12-07 @ 11:24:31
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Mia

Var tvungen att gå in och kolla upp bagartjejerna! Vilka sköna damer, du!! S

2008-12-07 @ 19:10:58
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: kvigan

Hoppas du piggar på dej

ha de gott

2008-12-08 @ 16:14:51
URL: http://skogstrollets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0