Nu ska jag för er berätta....

Det är massor att göra och då sitter jag här och fundera på "vart ska jag börja?"
Nu ska jag inte göra mer i kväll! Det var jobbigt nog att fundera! Efter 2 dagar
på stan och 2 lusingar mindre i plånboken och massor av klappar kvar att
införskaffa så vet jag inte längre vilken ordning jag ska ta allt i! Värst är det
alltid med min man! Bara hårda paket och många! Gärna dyra, ohh my gaad!!

Markus min mellankille var med i går det blev en jacka hoodtröja och 2 t-shirts.
Vi hittade en snygg tröja till lillebror också! Vi hade även med källsortering och
för sedan och handla! Efter det var det kväll och framför allt tv- kväll! Först
dokumentären med Thomas Quick, jag har aldrig trott att han är kababel att
mörda någon. Wallander vid 21 och den slutade sorgligt,tycker jag. Idag har

varit en dag för arbete och sedan är det som luften går ur. Det är en dag i
morgon också, hoppas jag är lite piggare då! Nu är det natten som gäller!

Först detta och om det behövs:

Även detta!


Nu ska det väl gå och sova gott!

Ha dè

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag såg att du deltog i tävlingen om en systemkamera nyligen och tänkte därför tipsa dig om att jag själv delar ut en Nikon D60 nu, till ett värde av 5000 kronor. Det enda man måste göra är att länka till mig.



Länk: omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera



Tyvärr lyckades jag inte hitta någon kontaktadress, så jag valde att skriva en kommentar om det. Se det som ett personligt meddelande och absolut inget du behöver visa upp för dina besökare.

2008-12-16 @ 01:27:11
Postat av: marie

ja det är inte lätt för ekonomin nu....tur att min frissa är efter jul =)

2008-12-16 @ 12:55:32
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: marie

ingen hörapparat för mej...skönt...men ovant =)

2008-12-16 @ 13:07:45
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0