Oj, vad det var trevligt i förrgår!

och sent blev det! Vi surrade på hela kvällen, Anna och jag!
Vi surrade med grabbarna också Henrik och Patrik, alla bor
ju numer i Norge! Vi käkade och var ute och åkte bil i snöstormen!
Sedan pratade vi mer och jag fick en julklapp! D.D.E En mycket
populär grupp Norge!



Så nu förstår ni poppar jag norsk förfullt! Jag tänker ju även
lämna ett smakprov på partlåtarna!






Kan man annat än att bli glad när man hör sådant här!

TACK ANNA!!!

Fast mest känd i Sverige är nog den här låten!



Jag tycker att det är så skön musik!
Nu ska jag ta itu med julen!
Har jobbat måndag och tisdag och
nu ska jag knyta ihop säcken så att
säga!
Ha dé

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom är ju så himla bra, jag har flera skivor med D.D.E, och de är verkligen härlig musik. De är mina halvnorska väninna som fått mej att få upp ögonen för dom.

Kram

2008-12-28 @ 21:55:04
URL: http://mariesandrahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0