Torsdag!

Mer än halva veckan gjord!
Denna vecka har hittills varit skitjobbig.

Har man med konstigt folk att göra så
blir det tungt. Jag har problem
med vissa människor i min
närhet just för tillfället.

vederbörande trodde att han kunde
psyka mig, så han kunde göra som
han tänkt. Fast då hade han
gett sig på fel person!
Inte i familjen, utan i föreningslivet!
Så länge jag anser att jag har rätt
så viker jag inte en tum! Han kan inte
slå mig på fingrarna, för jag har kollat
upp och har rätten på min sida!
image215

Det är fruktansvärt enerverande och
tar kraft att hålla på att tjafsa om
petitesser. Dessutom kommer mitt
rättpatos in och då blir jag
hopplös, själv. För det värsta jag vet är
att känna att Jag/ någon blir illa
behandlad.


Nu skiter jag i detta
och lämnat över det till rätt
instans, ödslar inte mer kraft
på detta som ändå inte ger något.

Annars är det morgondagen jag ser fram emot!
Det blir afterwork med taco buffè och öl!
Jag har med mig smycken oxå att visa!


image217
Blandannat dessa

image219
Mycket läckert!

image220
Tycker jag!

Nu ska få ni få höra Sveriges
bästa band TAKIDA från
Ånge. Vilken pipa han har!
Får ståpäls varje gång!
 
Ha dè



Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Vilken kanon låt, kan du inte berätta lie om gruppen TAKIDA
för mig?

2008-02-29 @ 07:19:45
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: marie

har aldrig hört låten, den är ju jättebra.
hoppas att du får trevligt med taco´s och öl.
ha dä

2008-02-29 @ 09:20:42
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: juttis

Håller med dig TAKIDA är super bra. Vi syns ikväll...
Ha dä

2008-02-29 @ 10:20:00
Postat av: Marie

Va härligt de är med bloggar...
Har hört Takida på radion nån gång, men aldrig riktigt "lyssnat" på dom....men guuud va bra den där låten är!!
/Marie

2008-03-12 @ 08:15:40
URL: http://mariesandrahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0