Imorgon

är det sista arbetsdagen denna vecka.

Jag ska börja arbetsdagen med ett lönesamtal, undra vad det kan ge? Inte sänkt lön hoppas jag!

I går satt jag och plitade ner mina 5 inlägg till våran egen tidning i bil klubben. klockan 01 ledsnade jag och fick två kvar men det är inte mycket jag kan göra före lördagen, då jag ska kolla in en lokal. Det blir spännande! Ska väl ta med diggin så jag kan ta några kort till tidningen.

Annars har denna vecka varit ovanligt jobbig. Allt har varit jobbigt och tagit en otrolig tid. Minstingen har börjat snorat så nu det väl förkylning på gång.

Mellankillen har ockuperat datorn hela kvällarna sista tiden. De har börjat MSN:a med varandra i klassen, så jag får tillgång till datorn när det är natt numer. Lillkillen spelar datorspel, så nu är vi många på kö.

I helgen är det skoterservice och sedan far min man till fjällen helgen därpå. Det ska bli skönt, för numer är vi aldrig i från varandra och det måste vi någon gång då och då.

Efter 20 år så kan man ju behöva det! Ungarna är hos mor och far ,min på dagarna så jag får vara alldeles för mig själv...skönt! Mina föräldrar bjuder på middag både fredag och lördag så jag slipper laga mat oxå, kan det bli bättre!

Nu står disken på mitt schema och det ska spelas på den här mackapären nu. Jag återkommer!

Ha dè
image183


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0