Nu är det klippt....

Nu har jag fått uppdrag igen!

Fick mejl av redaktören för våran egen tidning
i veteranbils klubben.

Jag skulle lämna in ett par grejer som jag
tagit på mig att skriva.
Inte mer va?

Du har väl fem olika saker du
skulle skriva?

FEM??? Hur i hela...har jag kunnat glömt det?
Ja men manus stopp är väl 22/2 väl...?

- Jo det var det men nu vill jag ha det senast
15/2 för sen blåser jag till Thailand i fjorton dagar!
image182


Jaha, hur avundsjuk blev inte jag nu??
Skulle sitta fint faktiskt, med sol och bad.

Kollade vad färg jag ligger inne med nu, och
en Alvedon ser snart solbränd ut bredvid mig!
Fy farao hur det ser ut.

Borde faktiskt börja sola solarium,
annars hinner man ju inte bli solbränd
innan sommaren är över!

Har köpt brun utan sol en gång,
fattade inte hur det fungerade
så man såg ju ut som en
typ zebra.

Randig och kanske mer som jag var
skitig bitvis. Skrämmande,
klarade inte ens av det!

Överlag är jag halvdålig på feminina och
kvinnliga grejer!
Det önskar jag ibland att jag
kunde vara, men icke.
Hörs och syns, svär som en borstbindare.
Bryr mej inte om inredning och mode, och sånt.
Jag är som jag blev på något sätt!

Nog pratat om mig! Nu sitter jag mest
och funderar hur jag ska få
till annons underlag och artiklar
till tidningen.

Halva veckan är gjord redan onsdag.

Göteborgs resenärerna har det bra
kollar typ tre biofilmer om dagen, så de mår gott.

Frankrike åkarna har kommit till Sverige igen.
Har inte hört att de spelat in några stora summor
på trav, så allt är sig nog likt.

Nä. det händer nog inte några stora grejer runt mig!

Läste en annan blogg" Raskans" och det blir ju mer
matrieal när hon ska sälja en beggad mobbe
än vad som händer mig på en månad!
För kul att läsa hennes blogg!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: raskan

hahahahahaha fan de gäller o läsa RÄTT
ja trodde först att de va du som skulle BLÅSA till varmare land......måste läsa om..jihaaaaa

Gilda??

2008-01-30 @ 08:56:30
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej inget fel på din blogg.Den är innehålls rik och kul.
Ha det bra // Anna-Carin

2008-01-30 @ 15:20:30
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Paris

Hallåa! Vi har haft det asbra! Nä inte ens i Frankrike kutar hästarna som man vill;) skulle ha haft trion förstås för den gav 4 568,36 gånger pengarna. Men vi hade så bra platser på söndagen så vi kunde inte gå därifrån och spela,kanske tur ändå det;)

2008-01-31 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0