Blomsterprakt....

I onsdags var jag på Jordgubbscafè på Rödön

Vilka blommor som växer där! Man kan inte tro att
man är i Jämtland när man ser dessa!


Hon har både växthus och ute fullt med blommor!

Blommorna är hur stor som helst!

Ni förstår vad trevligt att sitta inne i växthusen och fika bland dessa
vackra blommor!


Man kan använda stubbar till mycket!

Vilka enorma bollar!

Hur många blommor kan det bli en och samma Fuchsia?

Otroligt!

Min älsklingsblomma!

Vilka färger!

Möblerna går inte av för hacker heller!
Med vatten och kärlek växer visst det så här!

Till denna blommande fägring finns det en bedövande vacker utsikt,
som jag glömde fota! Utsikten över Storsjöflaket och med Oviksfjällen
i bakgrunden. Vi var drygt 200 personer som denna varma och soliga
kväll for ut till detta cafè!

Kön för att köpa fika! Här kan man köpa hembakt mjukstut med exempel
getost på. Petichoer med grädde och jordgubbar på! Jordgubbstårta
jordgubbspaj och mycket, mycket mer!

Helt underbar kväll var det!
Är ni Jämtland så kan jag rekomendera detta Cafè, det är en upplevelse!

Ha dè


Kommentarer
Postat av: sanna panna

as fina blommor JAG som älskar blommor..:)

men hallå?? va ista bilden en KÖ??....



ja hade aldrig palla ja im too old hihi kram

2008-07-06 @ 13:47:57
Postat av: vivan

Oj vad många vackra blommor....tassar runt och läser bloggar ...vi har regn och 10gr varmt...burr .jag fryser....trevlig blogg kommer gärna tillbaka och läser och tittar..kramiz

2008-07-07 @ 13:12:07
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mia

Å herreminje vilken blomsterprakt! Där ser man, bara viljan finns så nog finns det växter som trivs även i högre växtzon, fantastiskt!!

2008-07-07 @ 22:06:09
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0