Dagarna går....

Regn på eftermiddagarnaoch sol på
förmiddagarna. Ingen mening att ge
sig i väg på stranden, man hinner dit
och sen går solen i moln. Var på möte igår
och när jag kommer hem hade min man köpt en
crossmotorcykel ala liten till yngste sonen.


 Han
var med och tittade på speedway i söndags och
blev helt såld. Efter det har han kört speedway
med trampcykeln och nu har han alltså fått
en egen mc. Han hade kört som en liten dåre
fram och tillbaka här på gården i går så det
stod härliga till!

Just för tillfället så regnar det så han sitter på cykeln i garaget!
Nu ska jag förbereda kvällen, det blir tjälafisk med tillbehör.
Naturligtvis är det fjällfisk, röding och öring!
Ha en bra fredag alla!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: marie

ojojoj, vad roligt han har det nu din pojke, får hoppas att vädret är bättre så att får åka ute, istället.

jag fick en klocka, har tagit kort på den, ska försöka att hinna med att lägga in den, idag.

du är utmanad, av mej =)

2008-07-19 @ 12:00:44
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0