Tiden....

bara går! Jag har semester till veckan.
få se hur mycket längtar jag till den då?

Hur mycket som helst! Kan inte bärga mig!
Hemma med ungarna och bara vara, passar mig!
Nu är vi inne i en mycket hetsig tid med bilträffar

varje onsdag och varje helg är det någon aktivitet
någonstans. Även bråda tider med bröllopskörningar
förstås, en massa som ska gänga sig på sommaren!

Jag läser för övrigt att ni bloggare börjar fara runt lite
ni också! Jag väntar till sommarvärmen kommer!
Tänkte det skulle bli från och med nästa vecka!

Jag har för övrigt kärat ner mig i sommar! Nej då
ingen karl, utan en mogen kvinna vid namn Daisy!
Jag ska visa en filmsnutt sedan får ni se vilken

vacker skapelse! De som håller detta igång
är otroliga. Varje år blir det minst en flygning

norröver och då hyr de en buss av oss och
åker den mellan flygplatsen på Frösön.

(Den som numer heter Åre-Östersundsflygplats.
Kommer aldrig att kalla den för det!) De åker
från Frösön där de landat sitt vackra flygplan

och åker buss till Optand och besöker flyg
& Lotta museèt. Gissa vem som stod och
klämde in fejset i staket för att få en glimt?

Framför allt höra hennes enorma stjärn-
motorer, ryser! Jaaag!
Nu ska jag forsätta på en annan sida och
redovisa hur olika träffar varit, huvva!
Ha dè



Kolla hemsidan:

www.flygandeveteraner.se

Kommentarer
Postat av: Sissy!

Vad gött m semester! Jag har 2 veckor kvar...

2008-07-02 @ 23:23:01
Postat av: Schwester Lil

hohooo syrran min! Kan vi ta Murvets födelsedagskalas snart? Vilken färg vill han ha på bycksserna han önskade sig?

2008-07-04 @ 18:20:43
Postat av: marie

hoppas att du får fint väder, när din semester träder in.

och du, jag trivs inte med husvagnssemester...



ha dä bra

2008-07-04 @ 19:31:17
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: marie

fick du några kläder, eller blev det som vanligt, barnen som fick det....

2008-07-05 @ 18:25:22
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0