Japp nu regnar det...

Här har nu vädret gjort omslag!
Kallt ,blåsigt och regnigt. Från
söndagen, faktiskt. Det syns
ingen bättring än heller!

Jag har inte haft bloggtorka
utan helt enkelt lite andra
projekt! Jag håller på att
sätta ihop en slags blogg
för bilklubben. Så alla kan
se våra evenemang.

Vill inte använda den här
bloggen, eftersom jag
vill skriva om annat här
också. Även om jag inte är
helt anonym här så skulle
många veta vem jag är om
jag skulle länka från hemsidan.

Jag är inte riktigt säker på att
jag vill hänga ut mig hur som
helst på våran hemsida. Det
tar såååå lång tid att ladda upp
foton nu på blogg.se så jag
håller på bli tokig!

Ett par tre bilder per kväll, inte klokt.
Från de olika evenemangen vi
haft finns ju bra många kort!
Kommer att ta hemskt lång tid!
Ville bara visa att jag är med!

Ska skriva mer här så snart jag kan!
Ni får ha det bra nu i student och
skolavslutningstider!
Ha dè


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0