Så fel det kan bli…

En liten vit mager man stiger stressad in i en hiss. När han tittar upp ser han en gigantisk svart man. Den svarta mannen ser den lille mannens häpna min och säger med självsäker mullrande röst:
- 210 cm lång, 130 kg muskler, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown!

- Den lilla vita mannen faller ihop som ett korthus, totalt avsvimmad. Efter ett tag vaknar mannen till liv igen, alldeles kritvit i ansiktet. Den svarta mannen frågar då bekymrat vad som var fel, eftersom han plötsligt svimmade.
- V-v-vad var det d-d-du sa förut?
- Jag bara presenterade mig lite skämtsamt när jag såg din häpna min: 210 cm lång, 130 kg muskler, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown!
- Åh, tack gode gud! Jag tyckte du sa Turn around!

Kommentarer
Postat av: Sweet Sis!

Jag undrar...har du numret till Turner Brown månne?

Gimme, gimme;)HAHAHAHAHAHAHA!!

2008-06-12 @ 22:48:50
Postat av: sanna panna

siiiiiiiiiiiiiiiis va faaaan..turn around sa han inte de hahahahaha....jihaaa..

2008-06-13 @ 10:13:06
Postat av: marie

vilken fräckis....

åh nej, magsjuka, hoppas att det stannar till en i familjen, det är hemskt om hela familjen blir drabbad.

vad roligt med en bilblogg :)



ha dä bra

2008-06-13 @ 15:39:19
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0