Trött.....

Mina barn har sommarlov!!!
Inte blir det natten här någon
gång, jag får hålla på hela

kvällarna in på nätterna
innan de somnar! Åh vad
trött jag blir! Säj bara sega

mornar det blir. De vaknar
ju inte förrens på förmiddagen.

Nu jobbar jag den här och nästa
vecka sedan är det Leeeedigt!

Det ska bli härligt! Är hjärtligt
trött på det mesta, faktiskt.
Har ingen inspiration alls.

Det är ett måste i mitt jobb.
Kan inte komma på något
att riktigt bra., utan allt
går på tomgång, nu.

Ja, nog om det. Vädret
gör ju ingen glad, det blåser
så kallt att man inte kan vara ute.

Är det inte blåst så man blåser iväg
så regnar det, så dj..la trist.
Imorgon är det onsdagsträff igen
Vi ska till Nyby och fika! Mycket fin

träff, brukar vara ett 70 tal bilar
som följer med dit, hoppas vädret
blir bättre i morgon, jag håller tummarna!

Jag har hittat drömbilen min en gammal
över 40 år men hu så dyr, måste vinna lite
pengar så jag får råd med den! Kan ju drömma !
Nu ska jag drömma om min lilla dröm kärra!

Förresten så ska jag på sommarrally på
lördag, ska bli attans så roligt!
Ha dè



Kommentarer
Postat av: Schwester Lil

Du måste kolla in Benjamin testar Utube i morronsoffans program! HAHAHA

2008-06-25 @ 01:17:40
Postat av: kvigan

hoppas de gott

du e utmanad men se länkar har ja inte fattat hur man skickar så va rar å gå in hos mejS

kramen

2008-06-25 @ 19:28:24
URL: http://skogstrollets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0