Härliga Blondinskämt!


Som mångårig blondin gillar jag dessa skämt!
När man inte orkar engagera sig kan man spela lite korkad
kan man slippa mycket!
>
> En blondin sitter och gråter på jobbet. Hennes chef frågar vad det är
> och hon snyftar:
> - Min mamma dog igår.
>
>
> - Oj, säger Chefen, det måste vara jobbigt för dig. Om du vill får du ta
> ledigt resten av dagen.
>
>
> - Nej, jag vill gärna jobba för att skingra tankarna på det som hänt.
>
>
> Chefen går till sitt rum men en halvtimme sedan får han höra ett
> förfärligt tjut från rummet intill.
> Han rusar dit och finner blondinen storgråtandes vid telefonen.
>
>
> - Vad är det som har hänt?
> - Jag fick ett samtal från min syster! Hennes mamma har också dött!
>
>
>
>
>
>
> Tre blondiner skulle på anställningsintervju hos polisen.
>
>
>
> Den första blondinen gick in på kontoret och polisen sade: - När man är
> polis måste man ju lägga märke till saker - snabbt. Så, jag undrar. Ser
> du något konstig med den här bilden?
>
>
> Polisen höll upp en bild på en man i profil.
>
> Blondinen sa: - Jaa, han har bara ett öga!
>
> Polisen svarade: - Jamen, det är ju för att bilden är i profil!
>
>
>
> Nästa blondin kom in och polisen fråga samma sak till henne och
> blondinen svarade
>
> - Jaa, han har bara ett öra!
> Polisen svarade lite smått irriterad: - Jamen, bilden är ju i profil!
>
> Nästa blondin kom in och polisen tänkte: 'Det kommer antagligen vara
> samma sak med henne, men jag försöker väl ändå.'
>
> Polisen ställde samma fråga som han hade gjort till de två andra.
>
>
>
> Blondinen tänkte lite och sedan sa hon: - Han har linser!
>
> Polisen kollade noggrant på bilden och svarade: - Du har rätt! Hur
> sjutton kunde du se det så snabbt?!
>
>
> Blondinen svarade: - Men daaah, med bara ett öga, och bara ett öra, kan
> han ju knappast ha glasögon!
>
>
>

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Du gav mig ett gott skratt Hahaha...
Ha det bra/Anna-Carin

2008-03-27 @ 18:33:40
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0