Motormässan!

image402

Nu är det nästa evenemang som går av stapeln för jag tror 27:e gången!
Jag är minst sagt inblandad här med! Jag håller på att fylla en hall med
bilar och motorcyklar från alla länder jag kan komma på som att klubben

reprensenterar! STORT BLIR DET!! Det är så kul, massor av besökare och
fordon från hela Sverige! Förra helgens Springmeet ska jag berätta om när
jag får lite bilder sänt till mig! Kommer även att fota här oxå!

Nu ska jag skynda mig hänga tvätt så jag har några kläder att ha
i morgon! Sen är det nog bäst att kasta sig handlöst i lådan så
jag orkar hela helgen! Det är ju cruising oxå inte att förglömma!

Alla som har vägarna förbi kom och kolla. Det är så bra!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: marie

det låter stort....
hoppaas att hostan är bättre.

vi ska åka buss in till karlstad, och äta god mat.
sitta och njuta, utan barn.....det är inget vardagsmat, som händer ofta...

trevlig helg

2008-05-31 @ 08:53:25
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0