Utmanad...

Antar utmaningen från
Ann-carin
Och antagit utmaningen:




1. När gick du upp idag? ? Jag klev upp 06:40
2. Diamanter eller pärlor? -pärlor eftersom jag är helt loss på KAJADESIGN
3. Senaste filmen du såg på bio? Shrek den tredje!
4. Favorit TV ? CSI, Efterlyst, Mannen som talar med hundar
5. Vad åt du till frukost?-Kaffe
6.Vad är ditt andra namn- Eva & Marie
7.Din favorit mat?- Tacos är så gott!
8. Vilken mat gillar du inte?- Viltskavsgryta och renköttsrätter ( rökt renkött är gott men inte färskt!)
9. Vilken är din favorit - CD för tillfället? New Jersey med Bon Jovi från 1988 framför allt låten ?Wild is the wind
10. Vilken bil kör du? Volvo, Ford Taunus, Cadillac beroende på väder och humör
11.Vilken är din favorit macka? ? Räkmacka!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Försöker att inte haka upp mig på andra för jag har fullt upp att se till att jag själv uppför mig!
13 Vilka är dina favoritkläder?- jeansjacka!
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? ? Florida, Hawaii
15.Favoritklädmärke? - Vad är det???
16. Var vill du dra dig tillbaka?- I hemmet , eller stugan, kvittar!
17. Favorit tid på dagen? Efter midnatt när alla sover!
18. Var är du född?- Östersunds lasarett
19. Vilken är din favoritsport att se på?- Hockey!!!!
20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?-Vet inte, alla gillar inte utmaningar och det respekterar jag.
21. Vem tror du skickar tillbaks först?- Ingen aning
22. Coca Cola eller Pepsi? - cocacola
23.Fotboll eller ishockey ?- Ishockey
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?- Är och har alltid varit NATTUGGLA!!!
25.Pedikyr eller manikyr? - Manikyr
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? ? Att jag ska fira 20 år med min man i Juli!
27. Vad ville du bli när du var liten? ? Gifta mig rikt, snuskigt rikt!
28. Bästa barndomsminnet? ? Somrarna på Hornslandet Höllick, Hudiksvall. Havet, stranden & supermys!
29.Varit i Afrika? - Nej
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Näpps
31. Varit med om en bilolycka? Ja, visst
32. Favoritdag i veckan? Måndag för då är det snart helg igen!
33. Favoritblommor? Rosor och tulpaner och ormbunkar!
34 Favorit - snabbmatsrestaurant? - Sibylla
35.Äger du en cykel ? - Nix
36. Vem fick du senaste mailet från? Anki och Raskan
37. Vilken affär skulle du vilja utöka ditt kreditkort? ?Vill inte ha krediter
38. Läggdags?-runt 02:00 , ja jag vet ,har blivit hopplös sedan jag började jobba natt
39.Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? Ingen speciell ,alla är lika spännande.
40. Senaste personen du delade en middag med? Familjen
41. Vad sysslar du med just nu? Svarar på dessa frågor.
42. Favoritfärg?Oj!!! svart,
43 Hur många tatueringar ?Ingen
44. Hur många sänder du det här utmaningen till? ? Tre kanske?!

 

Själv utmanar jag

Raskan99.blogg.se

skogstrollets.blogg.se

Mariemittilivet.blogg.se

Kan inte och orkar inte ta reda på hur man länkar!

Ha dè



Kommentarer
Postat av: marie

nu vet jag allt om dej ;)
blir det många turer med din fina bil, nu när alla studenter, vill glida runt, och visa upp sej.

2008-05-22 @ 07:37:18
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: marie

nej jag har inte sett, om det ska vara brandbilsrally, kan ha missat åxå.
är dålig på att läsa tidningar.
får hoppas att det är en annan dag som man kan, för det vore skoj, att få se....
här har vi fint väder igen...

2008-05-23 @ 09:02:11
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej på dig! roligt att läsa dina svar.
Ha det bra/Anna-Carin

2008-05-23 @ 13:11:44
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Nu är det snart dags att fara till Stockholmen och Elitloppet!!!!!!!!!!!!! Tjohooooooooooo!!

2008-05-24 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0