Det går en dag omsänder.....

Igår lät jag som himlen rasat
ner, och kanske är det lite
loss på något ställe. Jag tänkte inte
vara mystisk eller så utan det är nog
ett sätt att undgå att tänka på det
som hänt för min egen del. Det
som hänt är två dödsfall som
var minst sagt oväntade, det ena
en trafikolycka med dödlig utgång
och det andra en nära vän som
hastigt avled utan att varit sjuk
innan. Dessa avled båda på min
semester. Jag har även en god vän
som drabbats av svår sjukdom som
gör att tankarna snurrar.
Nog om detta nu!

Jag ska spela en låt som jag gillar,
det är så skönt sound!
Lyssna och njut!


Ikväll var det möte kring bilträffen
i maj 2009 Mycket att tänka på!
Idag känns det trots allt bättre
och efter söndagen kommer det nog
att vara ännu bättre då årsmötet är
avklarat. Alltid lite kymigt innan,
tänk om man inte skulle få ansvars-
frihet! HAHAHA Det skulle se ut det!
Imorgon är det fredag, lovely!!!


Lördag har jag 4 vänner som fyller år
och ska uppvaktas, ja två i allafall.
Det är mina barns Gudföräldrar
fast en fyllde igår men orka fara
till någon en vanlig veckokväll.
På söndag fyller min mor och min
mans far och så är det årsmöte.
Så man får se vad man hinner!


Måste ju se Dansbandskampen också
på lördag till min mans stora förtret!
Nu får ni ha det så härligt!
BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är kanske så, att när man har så mycket att göra, som du har, så förtränger man vissa saker och det tar tid innan de poppar upp. Men förr eller senare så kommer det... :/

2008-11-14 @ 06:05:58
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

när man inser att man hänger i en skör tråd, att ett liv bara kan försvinner på en sekund.

och när det händer i ens närhet är inte kul....



man blir rädd, man får funderinga på vad man har framför sej.....

men det är bra att få prata av sej med någon som lyssnar, så att man får prata av sej....

man blir aldrig av med de erfarenherna...men man tar smärtan lättare, om man har bearbetat det....



det känns ovanligt utan hund nu, ingen som ska ut och rastas vart 3:e timma =)

2008-11-14 @ 07:34:38
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0