Söndag!

Idag blev det sovmorgon!
Vi låg till 10:30 efter en
natt som inneburit evigt
uppstigande! Var det inte
Kasper så var det jag själv!
Varannan timme, inte kul.

Nu tar vi in det sista av
sommarens grejer och
ut med vinterns! Kälkar
sparkar( In Sweden we call
it a kick!) Sällskapsresan!
Idag är det kallt så in i bängen,
typ-10!

Nu till lördagskvällen och
Dansbandskampen
det följer jag slaviskt!
Jag tycker att grabbarna i
Scotts är helt fantastiskt bra
och det har varit spännande
att följa dem sedan de gick
vidare i program 1.

Bilden från SVT
 Igår
tänkte jag att nu måste jag
hänga med och kolla in
Jämtarna Jannez och se
hur de platsade i samman-
hanget, och jo jag tyckte de
var kalasbra!

bild från Svt
Jag tyckte att de gjorde mycket bra i från sig! Faktiskt så bra
så jag trodde att det skulle bli de och Scotts som skulle gå
vidare. Lite klumpigt kan jag tycka att SVT lanserar ett band
som att innan röstningen var klar erbjuda Scotts plats i melodi-
festivalen. Ska man göra en tävling ska väl alla få spela efter samma
regler. Jag vet inte heller om det gynnar Scotts det hela risken är att
det kan bli tvärtom. Jag har levt i villfarelsen att Scotts har fått massor
med röster och varit oslagbara, åsså ere Larz-Kristerz som är det????

Enligt en av kvällstidningarna så var det väldigt tätt mellan Scotts och
Jannez. Ja, men jag tycker att de lite charmig och glatt gäng Lars- Kristerz
men musikaliskt tycker jag både Scotts och Jannez är hästlängder före!
Nu är det som det är, och risken är att L-K tar allt. Jag hoppas att Jannez
kan få ett wildcard in igen! Jag tycker att Kjelle har grym röst! Skulle
vara grymt om det stod mellan Scotts och Jannez i sista avsnittet!
Den som lever får se!
Ha dè



Kommentarer
Postat av: Mia

Ja himmel du, vad han sjunger bra, han Kjelle! jag trodde nog också att dom skulle gå vidare, men, men....

2008-11-24 @ 17:35:39
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

nya möbler är kul, ut med det gamla och in med nytt, det är min refräng idag ;)



nu har vi lite vitt på backen, inte så mycket så att det går att åka pulka.....men den stannar nog inte så länge...

2008-11-24 @ 20:36:39
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja Kjelles röst är jätte fin, men Peo sjunger också super bra, men med en mörk, mer sensuell röst...smälta, dreggla, flirta...ja de sista var mej på dans...;-)

Kramen

2008-11-25 @ 17:52:56
URL: http://mariesandrahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0