Hur gammal är jag?

Fick lilla telefonsamtalet idag.
Hör och häpna, jag får
guldklocka i december
nästa år(2009) inte klokt!

Jag var på väg hem från
mitt sommarjobb som
nybliven 18 åring och
slank in på ett ställe

alldeles i närheten
där jag bodde. Det var
en fredag eftermiddag och
 jag fick börja på måndagen.

Detta var i augusti 1984.
Som 43 åring kommer jag
att mottaga denna uppvaktning!

Känner mig gammal nu!

Anledningen till samtalet var
att jag bett hon som handhar
lönerna att kolla upp det!

Annars går dagarna som
om de vore en kula i ett
flipperspel!
Nu ska jag invänta Leif GW!
Ha dè

Kanske min klocka hamnar här en gång!

Kommentarer
Postat av: soffie

å gratulerar till trogen tjänst,

hm säger man så?

Hoppas du får en snygg klocka!

gokväll

2008-10-15 @ 22:02:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: raskan

när ringer dom mej då? tro??



eller ska ja be lönerna kolla mej eller?? hahahaha

men du? nu får man väl välja vad man vill ha?

2008-10-16 @ 10:00:44
Postat av: vivan

Grattis!

Jag fick min premie för 6 år sedan...då hade jag jobbat 25 år i komunen...

jag fick ett guldarmband värt 6000:-

kramiz:)

2008-10-16 @ 22:50:50
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: soffie

Tack för boktipsen du gav mej ,

Usch va hemskt för din kompis som nyss fått reda på sin cancer,sänder en styrkekram till henne och till dej med,för det är jobbigt att stå brevid .

ha en härlig fredag

2008-10-17 @ 12:27:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: anna

Grattis!!! Jäklar vad vi måste ha blivit gamla.Trodde att det var,typ sådana på våra mammors ålder som fick guldklockor,men de har visst redan gått av med pension:)

2008-10-18 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0