Jag blir GAAAAALEEEENNN!!!!!!

Fatta, hur kul är det att inneha ett PCspel och inte kunna spela????
Jag har The sims 2 och det är så helt galet kul! Det hänger sig hela
tiden och jag hittar inte felet! Jag blir tokig!!

Så till den milda grad att ja inte vill göra något!!
 INTE BLOGGA INTE SKRIVA DE NÖDVÄNDIGA
MEJLEN SOM JAG SKULLE GJORT FÖR FLERA DAGAR SEDAN.

Jag har provat allt man ska för att slippa detta men det hjälper inte.
Finns det någon vänlig själ som kan något om detta och kan hjälpa
mig innan jag blir tokig!



Jag får guldklockan nästa år om jag var otydlig i förra inlägget!
Nu ska jag skriva mejlen, när jag ändå sitter här!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: marie

spelar du......har du kollat så det inte är för mycket på datorn.....jag är inte haj på datorer, det är ram- minne och grafikkort och allt.

det är mycket som ska funka med ett pc-spel.



jag har sims 2 jag med.....

2008-10-19 @ 17:41:01
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: anna

ring till henrik,han är ju en klippa på datorer

2008-10-19 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0