Jag tog en datafri fredagkväll.....

och bara var!!!
Idag har jag varit med på melodikrysset, skitenkelt.
Det skall innehålla motstånd,men icke bara att skriva i.

Jag ska röja idag min yngste son fyller 6 år idag
och i morgon ska det vara tant och farbror kalas.
Ni vet mormor & morfar, farfar & farmor och gudföräldrar.

Jag har haft värk i ögat hela veckan och varit mycket irriterad.
Fast jag har jobbat ändå. Nu ska det städas ,jag återkommer.

Det snöar runt omkring här, till och med så mycket att plogbilen
är ute b.la Vemdalen där husvagnsekipagen står fast i backarna!

Hade jag städat i tid(vilket aldrig händer) så skulle jag ha varit
vid gränsen till Norge och firat att överfarten där fyller 50 år!

Fast det är väl ingen hit om det snöar!
Återkommer!
Ha dè


Grattis Kasper 6 år!!

Kommentarer
Postat av: marie

snö......är det tidigt för er eller ska det vara så nu....

robert fyller år på tisdag han, så vi ska åxå ha party med gamlingarna imorgon =)

försöker att städa jag med.....de får ta det som det är.

2008-10-04 @ 13:27:05
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Moster!

GRATTIS Kasper!

2008-10-04 @ 13:30:08
Postat av: Mischa

haha va kul! :) FIN BILD :D

2008-10-04 @ 13:37:33
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0