Jaha då har jag vinkat av sonen....

idag for min son Henrik och hans kompis Patrik mot
Oslo. De ska dit och jobba är tanken. Jag tycker inte
att det är så länge sedan han var så här liten!


Min goa lilla kille!
Det har ju hur som helst gott ett tag sedan
och jag tänker visa lite bilder på både Patrik
och Henrik  som är tagna ganska nyligen!

Underbara killar!
De träffades i sjätte klass! Håller ihop än!
Det har delat lägenhet nu i tre månader och ska flytta ihop med en tredje!

En mer allvarsam sida av min son!


Det vart en slitsam dag, som de flesta andra...Då behövs lite effektiv
relaxing i naturskön miljö- lagomt avvägt mellan Alfahanne-gos och
kattungesmek. Citerat från Henrik him self!

Texten och bilderna kallar min son "Ingen förstår någonting"

Detta ska ha skett i Kyrkparken Östersund!!!

Visst ser de väl ut att trivas ihop!

Jag hoppas resan går bra och att de hittar jobb och att sambo livet på tre
kommer att funka!
Lycka till grabbar!

Den här vackra bilden är tagen från ett plan som grabbarna var och flög med höst.
 De lärde känna en kille på jobbet som flyger, och dessa tre män flög till
Norge en höstdag!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka urhärliga killar!!!! Hoppas dom kommer att trivas i Norge, min äldste son bor i Oslo sen 4 år tillbaka och är "sambo" med två andra killar! :-))

2008-10-02 @ 19:25:45
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: anna broman

de kommer att få det skitfint i norge,belive me:)

2008-10-03 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0