Sonen i Oslo har nu fått jobb......


De båda ska jobba på Försäkringsbolag!

jag har kvar en del av förkylningen.
så ser det ut! Jag har inte tagit ett
enda foto på jättelänge. Det har

inte hänt något heller. Jobbat
och utfodrat familjen, läst läxor
nattat barnen och stupat i säng.
It`s not me!

Tänker på sommaren som gått!

Cadillacträff på Frösön! F.d Flygflottiljen F4! Vackraste veckan i
sommar!


ONSDAGSFIKATRÄFFAR!

Samling på Stortorget Östersund
!

93 bilar och vackert väder!

Vi var så många så torget räckte inte till!

Jordgubbs cafè på Rödön!

Blommor!

Fantastiska blommor!


Växthuset är fullt med blommor också!

Nu är det bara att vänta in det här:

Paus vid skoterleden!

Sportlovet-08 värsta snöstormen!

Fy vad det ser kallt ut!

Dagen därpå inte ett spår av någon storm!

Det är nog helt bäst att plocka in det som
fortfarade är ute! Blommorna lever än
men det nåste bara vara en tidsfråga
innan de ger upp! Ja så nu ser ni
vad vad jag tänker på!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: vivan

Vilka fina kort....men fy så mycket snö...burr!!

kramiz:)

2008-10-13 @ 12:54:54
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mia

Jaaa, det går bara runt, runt....men snart är det vår igen! ;-)

2008-10-14 @ 06:32:33
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: strömma

Det verkar vara många härifrån stan och nejderna som jobbar i Oslo. Min son har jobbat där sedan förra hösten. Dom är ett gäng som delar lägenhet där.

2008-10-17 @ 12:35:19
URL: http://stromma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0