Jag har ...


Jag har blivit nominerad, ja lite stolt blir jag allt att Marie gillar min blogg så pass att hon nominerat mej, Tack Marie!!

Så här går nomineringen till:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg


Och nu är de alltså meningen att jag ska nominera minst 7 till, så nu ska jag ta mej en ordentlig funderare på vilka de blir, för jag har ett gäng som jag bara måste kolla varje dag, sen ska jag vara lika duktig som Marie och motivera mina nomineringar....


Jag börjar väl med Raskan, Det var faktiskt hon som fick mig att börja läsa bloggar. Tack vare en f.d jobbarkompis till oss båda så fick jag veta att hon bloggade och började läsa! Hennes blogg kan handla om precis vad som helst! Hundar, ungar och mitt favvis ämne nr 1! Traktorn! Hon har ett sett att uttrycka sig som jag finner helt underbart! Kan även bero på att jag känner henne!

Nästa får bli  Marie en tjej som jag fattat tycke för! Gillar att hon har mycket bilder och jag kan få lite tips om hur man ska göra för att få skapliga foton! Gillar blandningen av familj och växter och allt som är värt att skrivas om!

Så har vi då Soffie69, den här bloggen besöker jag varje dag! Den handlar om stort och smått. Barn och resor,,,ja läs själva så förstår ni vad jag menar!

Vivans är också en jag måste kolla varje dag, kommer inte ihåg hur de kommer sej att jag började läsa den, tror själv det beror på vissa saker gillar vi båda såsom  Melodikrysset med Anders Eldeman, jag har sett snygga bilar och härliga naturbilder.

Skogstrollet är Raskans fel......och den bloggen måste jag också titta in på varje dag. Många fina bilder på djur och natur!Många fina bilder från fagra Jämtland!  En kvinna med humor och ett glatt humör!

Mia har också en blogg som jag följer dagligen, Hon skriver om allt som händer i vardagen och till fest! och därtill många härliga bilder! Mycket trevlig läsning!

Caroline började jag läsa när jag började läsa maries blogg De är systrar och den här bloggen imponerar på mig att man kan vara så fyndig och pysslig. Det önskar jag att jag var men icke finns inte ett dugg av den ådran hos mig, så jag kollar på vad andra kan och kan ta ideèr om jag skulle vilja!



Ja, det var väl det. Detta är några av de bloggar jag läser men det finns fler som jag får nominera en annan gång!
                                                                                             Ha dè

Kommentarer
Postat av: vivan

Nej men tack så jättemycket...så snällt av dig....blir så glad..att du gillar min blogg.



Skall försöka att göra dig till viljes...att nominera 7 st ...men det är inte lätt...natti nati..somnade framför tv,n...fnizz...kramiz:)

2008-09-08 @ 00:40:12
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mia

Men åååå, jag tackar och bockar, man blir så himla barnsligt lycklig över en sån utmärkelse, nästan så man rodnar.... L

2008-09-08 @ 06:52:58
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

åhhh, tack....vad glad jag blir.

nu har jag lite att göra och tänka ut nu ser jag =).

2008-09-08 @ 07:02:43
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men oj, tack så mycket.

Jag blir så glad så glad.

Jippie, jag studsar upp och ner. åhhhh TACK.



Kram i massor.

2008-09-08 @ 08:31:10
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! grattis till nomineringen //Anna-Carin

2008-09-08 @ 12:29:58
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Soffie

Å tack så mycket,va gla jag blev..

du får en tillbaka direkt för jag läser din blogg dagligen å du skriver alltid så bra.

Må så gott

2008-09-08 @ 20:43:30
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0