Har inte haft någon lust att skriva...

här på några dagar! Det finns inget att tillägga!
Jag har haft det gott i helgen och jag och minstingen
har varit hemma själv! Pappan och den större av sönerna
for till stugan i fredags! Då tog jag och sonen och for till
min mor och far och åt på lördagen! Sedan försökte jag
lära dem lite om internet men det gick jag bet på! om
jag tyckte det var jobbigt innan så kan jag berätta att inte
blev det lättare! Det är som om de bestämt sig för att inte
kunna lära sig! fast skam den som ger sig! God mat fick och
trevligt hade vi så det ska vi göra om!

Vi håller på att renovera på jobbet. Vi har fått låna lokaler
under tiden och då är vi utan data. Det trodde vi inte gjorde
så mycket eftersom jag har  jobbmejlen hemma. Nu har den
uppdaterats och nu är det tji att komma in på den, men måste
de göra det precis just nu??? Vi har inte en telefonkatalog med
oss ens! Gissa om alla har gått hem när jag kommer åt att ringa
och mejla nu efter 5 veckor har jag ledsnat och vill flytta tillbaka
omgående! Det kan vara detta och annat strul på jobbet som
gör att jag inte kan skriva om något! Ska bli ändring!

Imorgon är en mötesdag! Huvva!! Först på morgonen ska jag
till tandläkaren med min minsta kille! Han går ofta efter han slog ur
en massa tänder! Sedan är det ett möte på jobbet! Sedan efter
jobbbet har vi personalmöte i en timme! Klockan 19 är det
styrelsemöte och sedan tror jag att jag är helt slut i luvan!

Nu ska jag gå och inta horisontelläge, stabilt sidoläge blir
det nog och vakna pigg och glad( Har aldrig inträffat! Ler)  Ni får
ha en bra tisdag alla ni så får vi se när vi syns igen!
Ha dè



Kommentarer
Postat av: Mita

Vaddå mötesdag?

Du verkar ju ha möten jämt.....=)



Kram Mita

2009-02-17 @ 12:33:53
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: marie

vad töligt med jobbet, när man inte har sakerna tillhands.

och det är svårt att lära äldre, om internet.....det gäller att ha ett stort tålamod.



här kommer det ner lite vitt, våren är långt borta.

2009-02-17 @ 12:35:54
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, god natt och sov gott. Ibland hopar sig allt på en dag. Men då blir det väl lugnare en annan dag förhoppningsvis.

2009-02-17 @ 23:16:02
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-17 @ 23:38:51
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0