Nu har det varit uppehåll här igen!

Nu vill jag visa vad jag gjorde igår!
Jag var på veteranbilsrally igår!
Det är så roligt! Många var vi också!
78 anmälda ekipage! Det blev väl en
8-10 mil sammanlagt med 10 kontroller.
Några som man ska fysiskt utföra såsom
backahatt då backar man i en åtta mellan
2 hinder. Rollatorrace med folie i skidglasögon
och en kompanjon som leder dig med
instruktioner hur du ska gå mellan hindren.

Mycket roligt och trevligt! Frågor är det också!

Mellantid fanns möjlighet att fika sin medhavda
matsäck! Rallyt slutade på G:a F4 "markan"!
Där fanns fika att köpa och vinnarna korades
och svaren på frågorna fick vi då!

 Här ska ni få se lite bilder på gårdagen!
Jag hittade de på Youtube!




När jag ändå är pågång kan jag visa vad vi gör mer i Jämtland så här års!




Som ni ser har vi det bra här i Jämtland! Vi har allt vi behöver!
Nu till veckan blir många fler här också! Stockholm bland annat
har sportlov då får vi besök i fjällen( och fjäll  har vi ju gott om)

Såg en hel busslast med stockholmare i går på macken! Så skönt
för alla stadsbor att få komma hit i friskluft och massor med snö!

Vi har stortsett fullbokat i fjällområdena överallt i Jämtland/Härjedalen!
På så vis är ju det en fördel med finanskrisen att många
semestrar i Sverige! Många ryssar har hittat till Åre också!
Välkommen!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: anna

Det är ju kanon att handla i Sverige för norska pengar nu.Skulle önska att jag hade semester just nu.Kursen för svenska pengar är 76 norska kronor för 100 svenska.Hoppas det står sig till sommaren :=)

2009-02-22 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0