Trött,trött,trött...

Den här veckan har vi flyttat ttillbaka till våra egna
lokaler på jobbet efter 6 veckor på undantag!
Det är jobbigt att både bära och ta hand om gruppen 
samtidigt! Telefonen är inte flyttad än, konsulten är sjuk???
Har de bara EN kille på hela kommunen som jobbar
med telefoner??? Vi är även utan internet, så vi kommer
inte i kontakt med någon just nu! Vi har upptäckt små
problem som att både telefonjack och elkontakter
har försvunnit under renoveringen gång! Förlängnings-
sladdar och diverse provisorium efter golv och väggar!
Det gör att jag har varit låg under veckan! Förra veckan
från  onsdagen var mellan killen Markus hemma från
skolan och på fredagen även lillebror, så momma och moffa
har fått agera sjukstuga, helt enkelt inte läge att sjukskriva sig
mitt i flytten! Nu har jag huvudvärk,hosta och munsår!  I går
var det första dagen swom Kasper var på skolan. Visst
är det väl lägligt! Vi har sportlov till veckan!
En gammal bild när storebror tog med sig de små och köpte solbrillor och Foppatofflor!
På tisdag fyller storebror Henrik 22 år!
Minstingen!
Har man inga tänder kan man ändå le!!
Min man har tagit med Kasper och åkt till stugan i
helgen. Jag och Markus har myshelg! Vi hämtade
kinamat i går och kollade tv och hade det ljuvligt!
Vädret är underbart i dag men några bilder blir
det inte för jag skickade digin till stugan!
Mobilen gick och rakade sig för någon vecka sedan
så jag har en provisorisk för tillfället! Det finns kamera
men ingen kabel! Nu ska jag skjutsa Markus till
Gustavbergs slalom backe som ligger här på Frösön!
Snömassorna vi har är mycket mera än på bilden!
Vi ska inte ha haft så här mycket snö sedan 1988!
Här kommer lite fler bilder från Tjälasvängen, veteran-
bilsrallyt som vi körde 21/2!
Mycket läckert!
Massa olika sorters bilar deltar!
Rollatorrace!
Kontrollanen Arne med västen kollar att Kasper med
glasögonen håller sig på banan! Det är Folie i brillerna
så han ser inget! Ska med hjälp av Co-drivern gå banan
med höger-vänster instruktioner!
Full fart framåt brorsan!
Sist men inte minst en bild å Fårrden!
Ha dé

Kommentarer
Postat av: ingrid

Vår första bil var en volvo pv.

Man blir lite nostalgisk när man ser en sådan.

Ha en bra lördag.

Kram Ingrid

2009-02-28 @ 15:26:25
URL: http://ingridspoturri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0