Utmärkelse

Av trevliga Solgudinna fick jag denna

Det tackar jag för jag blev jätteglad!
Jag ska nu lista fem saker som jag absolut inte kan vara utan
och sedan nominera 5 st som jag vill ge awardet till.
Det här kan jag inte vara utan.
1. Familjen.
2. Vänner
3. Sommaren
4. Duschen
5. Bilar

Ja listan kunde ha blivit hur lång som helst
Och det var inte helt lätt att begränsa sig.

Jag nominerar följande

sannapanna

ullabita

Elvira Fattigan

Skogstrollet

Tallrotsmarie

 

 

Vad kan ni inte vara utan?

 


Kommentarer
Postat av: marie

=O nu regnar det in utmaningar =)

tar med mej detta åxå, ska fila sminkväskan

och den utmärkelse under helgen......

2009-02-05 @ 07:32:41
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0