2009-01-01

Vad har jag gjort idag?
Inte mycket kan jag säga!

Markus och Kasper kom
hem mitt på dagen från
Momma och Moffa!

Trötta var de! Moffa och
Momma blev uppe till efter
tolvslaget för det ville pojarna!
Det sköts en och annan raket!

De ville inte gå ut alls idag utan
bara kolla tv och spela spel!

Vi åkte och handlade och for
även förbi och kollade en
nedbrunna skolan här på
Frösön. När vi kom hem
så gjorde jag Crëpes, jag
bara  längtade det hela dagen!

Idag fick jag träffa Henriks flickvän!
Oj,vad det är kul! Han brukar inte
ta hem några andra än sina manliga
vänner! En söt, trevlig tjej som
var mycket behaglig att vara med!

Kul för att jag gillar ungdomar. De
är livfulla och härliga! Vi fikade och
surrade och skrattade! Sedan ville
Henrik ut och dra med bilen(raggerund)
som han säger!

Nu är vi här klockan är över elva och
jag har precis varit över till grannen
och kollat deras nya barbord, kanonsnyggt!
Sedan gick vi hit och kollade sofforna och
min nya julgransbelysning, urhäftig!

Ideèn till denna belysning fick jag här på bloggen!
Jag har Matmia att Tacka!För hon bloggade om
dessa sedan ett Umeåbesök. Vi har inte Blomster-
landet här, men väl i Sundsvall. Så alla som jag vet
brukar fara dit fick veta att jag ville ha dessa! På
annandagen for en väninna dit och ringde just från
denna affär och frågade om jag ville ha dem, Åhh
helt klart! Eftersom de kom efter jul så sparar jag
dem till 2009:s julgran!  Jag hämtade de igår hos
dem i var med på kvällen!
Just nu lyssnar jag på radio på webben, det är bra det!
Då kan jag lyssna när jag vill!
Ha dè


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0