Ännu en dag!

Jag har tråkigt, så tråkigt så det finns inget att blogga om!
Kollar in hos alla mina favvisbloggar, där händer det grejer!
En har kalas, andra finner något som varit borta, elen blir
fixad. Andra är så intressant så andra pratar OM personen
och inte med som brukligt är och om grejer som är nyheter
även för henne! Nejdå här går allt sin gilla gång, runt, runt
i hamsterhjulet! Skymning på morgonen jag tar två barn till
skolan, jobbet, vända hemmåt åter skymning!
Handla laga mat, göra läxan, natta barn, varje dag,
 5 dagar/veckan. Huvva va trist! Fast på fredag så ska jag
med min man, syster och svåger på Nyårsrevyn....LÄNGTAR!

Jag har redan bestämt att jag ska ha kul! Barnen blir hos momma och moffa!
De är snäll de! På lördag kommer de och äter, ska bli kul de med! Vi är
ofta hos dem men det är längre mellan gångerna jag bjuder på mat!
Imorgon ska jag på möte igen efter jobbet! Jag gillar inte möten efter
jobbet men jag är kluven för det är ett ämnen jag vurmar för,
marknadsföring! Så jag tror att det går bra!

Bilder från deras hemsida!
Nu ska jag iallafall gå och knyta mig för det är inte riktigt bra med ryggen
och sömnen är knackig! Jag tänker bara inte på det så går det skapligt!
Fast datastunderna blir kort!
Ni får ha en godnatt och på återseende!
Ha dè




Kommentarer
Postat av: Syrran din!

Ja tusan vad kul vi ska ha på fredag!

2009-01-28 @ 00:05:53
URL: http://elvirafattigan.blogg.se/
Postat av: kvigan

Jiha ja den va kanonbra revyn alltså.

De låter som du har fullt upp

ha de gott

//Lillan

2009-01-28 @ 15:19:50
URL: http://skogstrollets.blogg.se/
Postat av: Mita

Ja men man måste ha tråkigt emellanåt, annars blir inte det roliga särskilt roligt om det händer jämt!

Så tråka på ordentligt imorgon så skall du se att revyn blir tokrolig...=)



Kram Mita

2009-01-28 @ 19:09:16
URL: http://ullabita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0