Igår blev jag orolig.....

Jag pratade med äldste sonen på chatten.
Han hade varit ute på lokal på fredagkväll
och fått mobiltelefonen stulen. Vi pratade
lite om det och så skulle vi höras hur vi
skulle lösa det praktiska. Det går någon
timme, rätt som det var kom ett meddalande

- Mamma jag kommer hem nu!

Nej, stopp! vänta lite ,lugna ner dig.

-Varför??? Klockan är sex på kvällen!
Du har ingen mobil det är mörkt och
dåligt väglag!

-Jag måste!


Jaha vad säger jag nu???? Jag minns ju
hur jag var själv, om det gällde så var
det ju som om man väntade en dag eller två
så var det med livet som insats. Kan det vara
något med någon tjej? Imitt fall så kan det bara
ha varit kärleksproblem som fått mig att göra
en sådan här resa! Eller vad är så viktigt
att man måste resa drygt 60 mil på natten???

Inte mobben i allafall, men vem vet? Jag
har ännu inte träffat grynet men ser ju att
bilen är hemma! han sover än så det blev
nog sent(eller tidigt kanske) så tids nog får
jag nog höra vad som hänt! Jag håller på
att plocka ner julgardiner och sådant som
tillhör detta. Skönt faktiskt men övriga
familjen vill behålla allt ett par veckor till.
Skulle inte tro det! Det står mig upp i halsen
faktiskt! Ja det var väl som har hänt denna
helg! Nu ska jag fortsätta stryka en stund till
för min man är med barnen i slalombacken och
de kommer väl snart och då ska de väl ha en
massa assistans!
Ha dè


Lite hjärta och smärta på slutet!

Kommentarer
Postat av: soffie

mmm va härlig sommarbild,

längtar till värmen,

trist att telefonen blev stulen för han,

kram

2009-01-18 @ 17:56:08
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: marie

inte illa att åka så långt...då måste det vara något väldigt viktigt....

2009-01-18 @ 19:57:38
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: vivan

I morgon skall jag hämta den efter jobbet...vet ej om de hittat felet, de hade inte hittat det i fredags...troligtvis något knasigt elfel???

kramen!



Kärlekskranka antagligen!!

2009-01-18 @ 23:19:24
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: raskan

hejja ja bilen ja..tobbe fick löda ihop trådar o sno ena kolen på den generatirn vi köpte o byta fan ja de funkar väl en stund men ja må köpa ny KOL till den iaf..:)

skaru med på efter work på freda???..:)

2009-01-19 @ 12:27:07
Postat av: Mia

Men fy då! Har du fått nån förklaring???

2009-01-19 @ 15:03:15
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: anna

Han kanske tröttnat på Oslo.

Tacka vet jag Breivikbotn! Ha ha ha...

2009-01-19 @ 16:02:34
Postat av: kvigan

Tackar de bra e ju ledig nån natt haha

själv då?? e allt gott??



ha de gott

2009-01-19 @ 17:19:59
URL: http://skogstrollets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0