KajaDesign......

Jag gillar smycken!

Kolla här kajadesign
Jag säljer dessa smycken!
Framför allt gillar jag att det
är ett lokalt företag! Sedan
gillar jag ju smyckena förstås!

Jag brukar göra så att vi samlar ihop ett gäng damer och
god mat och dricka, sedan tar vi fram smyckena och provar
kollar mäter och myser! Detta gör jag när någon blir sugen!
Vi har mycket trevligt och roligt på dessa träffar!

En annan sak som är roligt är att många män köper till
sina kvinnor!  Efter januari har varit så är det dags att
fixa en ny smyckeskväll! Nyheter och de fina gamla i
en salig samling!
Jag har en lugn och trevlig kväll med familjen!
Vad gör ni?
Ha dé



Kommentarer
Postat av: Helena

Påminner lite om dagochnatt som jag brukar köpa och ha hemma som party.

Jag har en kompis som säljer de smyckena.

Visst är det härligt att ha lite att byta med.

Det är som med kläder.

Ha en trevlig kväll.

2009-01-10 @ 22:27:11
URL: http://solgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0