Vet ni vad jag har gjort?

Jag blev totalt less och ett tu tre stod
jag på toan och klippte mig!
Inte bara luggen utan allt!

 Att jag aldrig lär mig!
Nu har jag en osannolik färg som
är helt omöjlig att färgbestämma!

Jag får helt enkelt tänka att jag gillar
SannaPanna så pass mycket att jag helt
enkelt ville ha samma "spännande" färg på
barret som hon!*ler* Jag vet att det blir
så här varför kan jag aldrig lära mig????

Jag kan trösta mig med att det såg inte bra
ut före heller! Idag har jag annars tvättat och
diskat och bara "varit". Imorgon är det fullt upp
igen och denna vecka innehåller vad jag vet nu

två möten, kanske fler som jag förträngt! Gillar
inte möten efter arbetet! Då vill jag hem till barn
& man! Nu håller vi på med planering för alla våra
träffar i sommar, oj vad det är jobbigt! det är som
att lägga pussel(det kan inte jag!) alla bitar måste
på plats och allt ska vara klart innan januaris utgång
så nu är det brått! Nu ska jag ringa några ställen till!
Ha dé

Från en av sommarens fika!

Kommentarer
Postat av: marie

jag skulle aldrig våga att klippa mej själv.

mina barn klippte jag när de var små, men nu får frissan ta det.

2009-01-11 @ 19:03:03
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: soffie

en bild vore skoj att se,

jag tror du blev jättefin,

du kanske får gå till frissan å putsa till det lite;O)

kram

2009-01-11 @ 19:45:38
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mita

Det är det jag alltid sagt, bra kvinna reder sig själv...=)



Det växer ju ut nån gång.

2009-01-11 @ 21:13:30
URL: http://ullabita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0