Satt och tittade...

på Modern Talkings låt

Geronimo´s Cadillac



Som ni ser är det en vit standardcab med i videon. Min drömbil är just en1959
Cadillac Eldorado Biarritz 1959 Triple Persian sand, 1 av 99 byggda!
När jag lyssnade på låten så letade jag en  här på internet och fann en i Sverige
som är till salu också! Efter att ha läst annonsen är jag numer klar över
att det får fortsätta vara en dröm! Annonsen finns är på MDA Classic Cars
När ni se sett prislappen förstår ni nog vad jag menar!
Men de är vacker håll med om det!

Bilden är från MDA Classic Cars





Kommentarer
Postat av: kvigan

Oooohaaa så tjusig sak de va hmmm bli miljonär först kanskeS hoppas de bra

//Lillan

2009-05-01 @ 17:44:00
URL: http://skogstrollets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0